Novice

Poročilo tabora v Paklenici

Objavil Blaž | povezava

Po strašnih najavah udeležbe smo končno ostali samo štirje (in en pes).

Tako smo v četrtek popoldan odpotovali najprej Simona, Vladi in Varja, malo kasneje pa še Aleks in jaz. Še po svetlem smo prišli do Paklenice in se namestili na tradicionalni lokaciji v kampu Vesna. Kamp je bil skoraj prazen in smo zasedli optimalne pozicije v senci pod borovci.

Naslednje jutro smo štartali v Aniča Kuk in za ogrevanje zlezli Domžalsko (6a,120m, Blaž s padcem v 2. r.), do vrha pa smo nadaljevali po Bridu za veliki čekic (5b, 150m). Dan smo zaključili pri Dinkotu.

V soboto smo vstali že ob 5:00 in se zagnali v Kačo (6a+, 350m). Napredovali nismo ravno hitro, predvsem zaradi mojega šlampastega branja skice in napačno izbranih sidrišč. Rezultat je bilo nenormalno trenje vrvi in pa dva viseča štanta, od teh en na jebici, frendu in starem klinu. Dohitela nas je avstrijska naveza, ki je hotela na vsak način naprej. Ker je dobrota sirota smo ju počakali bingljajoč na izredno neugodnem mestu, tik pred koncem (neugodnega) 5c raztežaja. Po kaki uri motoviljenja na štantu mi je za začimbo iz noge padla še plezalka in poletela direktno do dna. Ko sta se avstrijca končno skipala dalje, sem poskusil splezati naprej z eno plezalko in enim čevljem ampak od visenja na slabi lokaciji sem imel mravljinčaste noge in nobene prave volje. Zato smo se odločili za umiki. V dveh skoraj popolnoma prosto visečih spustih smo prišli pod steno, kjer je za dober zaključek Vladi še našel mojo base-jump plezalko. Skratka, Franček 1, mi 0.

V nedeljo sta Vladi in Aleks nameravala plezati Klin, jaz pa sem počival. Ker pa je zadnja vremenska napoved obljubljala popoldanske nevihte, sta se zjutraj odločila za Velebitaško (6a+, 350m) in jo tudi povsem rutinsko tudi zlezla.

Ina nato smo odpujsali domov.

Nov datum tabora v Kotečniku

Objavil Blaž | povezava

Zaradi prve tekme državnega prvenstva v težanostnem plezanju bomo naš tabor premaknili za en teden.

Tako bo tabor od sobote 18. do nedelje 19. junija. Vse ostalo ostane enako.

Tabor Paklenica

Objavil Blaž | povezava

Tudi letos gremo v Paklenico!

Odhod v četrtek, 26.6. popoldan. Bazni tabor bo v kampu Vesna, nasproti Dinkota.

Vse dodatne informacije pri meni.

Koledar dogodkov

Objavil Blaž | povezava

Dodal sem koledar, kjer so/bodo objavljeni klubski dogodki.

Najdete ga zgoraj v meniju "Koledar in urniki".

Klubski dokumenti in popis opreme

Objavil Blaž | povezava

Člani imate sedaj v meniju "Za člane" povezavo na popis klubske opreme in pa uradne klubske dokumente.

Še enkrat prosim vse, ki ste si izposodili kaj od opreme, da to čim prej vrnete Bogdanu.

Uspeh naših tekmovalcev v vzhodni ligi

Objavil Blaž | povezava

Prejšnji vikend se je s tekmovanjem v Plezalnem Centru Ljubljana zaključila sezona vzhodne lige.

Naš klub so zelo uspešno zastopali Janej Kotar Tominšek, Tai Valentin Jahn, Ema Korošec, Brina Mlakar, Monika Borovnik, Maja Bobik, Maša Godec in Rok Sešel. Že nekaj let se rezultati konstantno izboljšujejo, letos pa smo osvojili kar dvojne stopničke v skupnem seštevku vseh tekem:

• Janej Kotar Tominšek je s štirimi posamičnimi zmagami suvereno zasedel skupno prvo mesto v absolutni konkurenci starejših cicibanov.
  • Maša Godec pa je zasedla skupno tretje mesto v absolutni kategoriji kadetinj.

Tudi ostali tekmovalci so dosegli zelo dobre rezultate in so se na vseh tekmah redno uvrščali v prvo deseterico.

Odlična forma je dobra popotnica za državno prvenstvo.

Komentarjev 1

Hiter plezalni skok v Brdce.

Objavil Janč | povezava

Aleks, Vladi, Mateja, Janej in jaz smo se na dokaj mrzel dan (10 stopinj) odpravili v Brdce na prvo plezanje v skali letos. Kljub nizkim temperaturam, je bila skala dobrodošla sprememba od plastike. Forma pa seveda še ni prava. Bo treba še mal potrenirat - vsaj jaz. Vseeno je bilo dovolj vsaj za Preizkušnjo (6c).

Smučanje Centralne grape v Begunjščici

Objavil Mali | povezava

Napovedano lepo vreme, prost vikend in sneg v gorah, ki ga letos v gorah ni bilo veliko, so me že sredi prejšnjega tedna prepričali, da je treba ta vikend izkoristiti. Ker na žalost ni bilo nikogar, ki bi imel čas, da bi se pridružil, sem šel sam. Ni mi žal. Vreme fantastično, razmere v grapi super, sicer pa sneg še precej mehek. Citiram male modrosti velikih mojstrov o včerajšnjem dnevu: ˝kdor danes ni sel ven in ima cas je butelj....˝ Upam, da mi avtor ne zameri :P Super dan je bil.

Komentarjev 2

Nov datum občnega zbora, 25.3.

Pozor!

Zaradi neodložljive odsotnosti ključnih članov je

občni zbor prestavljen za en teden, torej na PETEK 25.3.

Vse ostalo ostane enako!

Vabljeni!

Nov uspeh tekmovalcev v vzhodni ligi

Objavil Blaž | povezava

Na tretji tekmi vzhodne lige v Radljah ob Dravi so se naši mladi tekmovalci spet odlično odrezali.

• Med cicibani je zmagal Janej Tominšek Kotar.

• Maša Godec je bila druga pri kadetinjah.

Tudi ostali so plezali odlično in dosegli naslednje uvrstitve: